Jag är MED!

Publicerat i: Självkänsla, Skriva en bok, Tacksamhet Beröm, Lycka, Sociala livet
 
 
Det är inte alla dagar jag kan skriva att jag är väldigt glad, men idag
gör jag det; I dag är jag väldigt glad. Kanske inte kan beskriva helt
varför det är så, men mycket hör ihop med skrivandet och den sociala
biten. Att börja skrivarcirkeln var och ÄR det bästa jag gjort på år och
dar. Att få så mycket bekräftelse för mitt skrivande, att få höra att det
jag skriver "hör till i bokhyllorna, efter att det lästs" det är magiska
ord för mig. Att träffa olika människor i olika åldrar och med olika sätt
att skriva och prata och känna en gemenskap med, är underbart. Att 
ha sällskap med och ha eftersnack med kursledaren varje gång är guld
värt. I dag då jag kom innanför dörren hemma tänkte jag: Jag är MED!
Jag är med utanför min bubbla och jag trivs. Jag är inte alls någon total
enstöring utan något som kan intressera andra; jag finns och jag räknas!
Det är en fantastisk känsla och, som min yngsta tjej sa; det är längesen.
 
 
 
#1 - - Kikan:

Sååå härligt <3