Inbjudan till dop med ändrade direktiv

Publicerat i: Barnbarn, Dop, Kreativa stugan Inbjudningskort till dop, Pyssel
Självklart har jag fortsatt med inbjudningskorten. Har bara glömt
att lägga ut fler bilder. 

Visst syns det lite här och där att jag inte lyckats till hundra procent
med alla monenten. Men det är ju några steg och det ska synas att 
de är hemmagjorda. Så sa i alla fall Louise, jag är väl mer självkritisk.

 
Jag dukade brickan med det som behövdes som dekorationer och
satte mig tillrätta med ryggen mot värmedynan.
 
 
 
 
 
Lite olika förslag på HUR det ska dekoreras läggs fram innan jag
bestämmer mig för slutresultatet. Ett av förslagen:
 
Nu har jag kommit väldigt nära det färdiga resultatet, men då kom 
en liten ändring i sista stund. Det blev ändring i var fikat ska serveras
efteråt, så måste hitta en bra lösning på hur det kan ändras på korten
utan att det förstörs. Men men, DOP blir det ju alltid och det är huvudsaken.
 
Nu ska nästa projekt bli något med fjärilar, lila, turkos, själar bland annat...