Idag kändes luften som en dag i augusti då jag haltade iväg till affären. Nästan i alla fall. Njuter väldigt då det inte är extremvarmt. Jag kan ju både röra mig och sova dygn som detta. Känner att det blir tyngre åt kropp och hjärta då det är så där ofantligt varmt. Sorry alla värmediggare; men jag fryser hellre om jag måste välja mellan svettas och frysa. Lagom är naturligtvis bäst. Så som en något svalare sommarkväll som idag.
Gick in och kollade när antagningsbeskeden till högskolan kommer. Ska visst komma den nionde. Spännande. Gjorde ju en sen anmälan men hoppas verkligen på tur. Tror att huvudet har en liten chans i alla fall att klara av att plugga på 25 % nu. Så får vi väl se om det är så. Hittade tyvärr ingen litteraturlista någonstans men det kommer väl.  
Det har varit väldigt intensivt ett tag nu. Har knappt haft tid eller ork att skriva eller vara aktiv på fb. Klickat på några delningar mest. Nu har jag haft 2 dygn då jag försökt återhämta mig lite och vips så känns det ensamt. Lite grann. Men värken är vidrig just nu och snart vet jag inte hur jag ska kläav och på mig eller hur jag ska ligga, sitta, gå. Det är hemskt i höfterna och axlarna. Måste få hjälp med det. NU eller helst i går.